تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود افزایش سرعت بوت ویندوز

دانلود Startup Sentinel 1.6.3.16 + Portable - افزایش سرعت بوت ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Startup Sentinel

| نرم افزار افزایش سرعت بوت ویندوز |

 

Startup Sentinel 1.6.3.16 + Portable نام نرم افزاری کوچک و کم حجم ، به منظور مدیریت کامل اپلیکیشن های استارت آپ ویندوز است. اگر شما هم با مشکل لود شدن تعداد بسیاری از نرم افزارها و سرویس ها ، همزمان با بالا آمدن ویندوز رو به رو هستید ، پیشنهاد می کنیم با استفاده از Startup Sentinel ، ضمن مدیریت کامل و دقیق نرم افزارهای استارت آپ ، به شما این قابلیت را می دهد که سرعت لود شدن ویندوزتان را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تغییر سرعت ماوس

دانلود Mouse Speed Switcher 3.4.1 - نرم افزار تغییر سرعت ماوس

کانال تلگرامی دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود Mouse Speed Switcher

| نرم افزار تغییر سرعت ماوس |

 

Mouse Speed Switcher 3.4.1 نام نرم افزاری کم حجم است که به کمک آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، سرعت تنظیمات ماوس خود را از میان 10 کانفیگ از پیش تنظیم شده انتخاب کنید و بدین ترتیب ، سریعاً سرعت حرکت نشانگر ماوس را مطابق نیازتان تنظیم کنید. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای کاربران کامپیوترهای لپ تاپ است ؛ اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که که هم با ماوس و هم با تاچ پد لپ تاپ کار می کنید ، حتما می دانید که استفاده از هریک از آنان ، نیازمند سرعتی خاص از حرکت نشانگر ماوس است ، Mouse Speed Switcher ابزاری ایده آل برای انجام این کار در کوتاه ترین زمان ممکن است.
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود نرم افزار اندازه گیری سرعت بوت ویندوز

دانلود BootRacer 5.0 Final - نرم افزار اندازه گیری سرعت بوت ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود BootRacer

| نرم افزار اندازه گیری سرعت بوت ویندوز |

 

BootRacer 5.0 Final نام یک نرم افزار جدید و کم حجم ، به منظور اندازه گیری سرعت بوت شدن سیستم عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار سرعت بوت شدن ویندوز خود را اندازه گیری کنید و نتایج را به طور دقیق مشاهده کنید. در صورتی که نتیجه آزمایش خوب و یا مطابق انتظار شما نبود ، می بایست سرعت استارت آپ سیستم خود را افزایش دهید. در واقع این نرم افزار ، ابزاری است که با هر بار بوت شدن ویندوز ، آزمایشات خود را آغاز کرده و از پایین ترین مقادیر سخت افزاری بدین منظور استفاده می کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نمایش کلیک های ماوس

دانلود SpotOnTheMouse 2.5.11 - نمایش کلیک های ماوس

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود SpotOnTheMouse

| نرم افزار نمایش کلیک های ماوس |

 

SpotOnTheMouse 2.5.11 نام نرم افزاری سودمند و کاربردی ، مناسب با اهداف آموزشی برای دبیران و استادان دانشگاهی است. این نرم افزار قادر است عملکرد ماوس را در تصویر به طور دقیق شبیه سازی کند ، تا مخاطبان به سادگی متوجه شوند چه کلیدی بر روی ماوس فشار داده شده است. از این پس در حین سخنرانی های آموزشی خود با ویدیو پروژکتورها ، نیازی به گفتن عباراتی نظیر : “بر روی این گزینه کلیک راست می کنیم” یا امثال آن ها نخواهید داشت ! چرا که SpotOnTheMouse به شما این امکان را می دهد که هریک از عملکردهای ماوس به سادگی قابل دیدن باشند.
 


برچسب ها : ,
دانلود بازیابی رمز WiFi

دانلود SterJo Wireless Passwords 1.6 Final + Portable - بازیابی رمز WiFi

کانال تلگرامی دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود SterJo Wireless Passwords

| نرم افزار بازیابی رمز WiFi |

 

SterJo Wireless Passwords 1.6 Final + Portable نام نرم افزاری سریع و بسیار پیشرفته به منظور بازیابی رمزهای فراموش شده WiFi است. فراموش کردن رمز WiFi یکی از آزار دهنده ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران است ؛ اگر شما هم با چنین مشکلی رو به رو شده اید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار جدید بازیابی پسورد به منظور بازیابی سریع رمز فراموش شده است. اگر شما هم از بروز چنین مشکلی تعجب زده شده اید و هرچه فکر میکنید رمز دقیق WiFi خود را پیدا نمی کنید بهتر است نرم افزار SterJo Wireless Passwords را بدین منظور امتحان کنید.
 


برچسب ها : ,
دانلود مدیریت برنامه های استارت آپ ویندوز

دانلود Autorun Organizer 2.15 Final + Portable - مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز

 

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

دانلود Autorun Organizer

| مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز |

 

Autorun Organizer 2.15 Final + Portable نام نرم افزاری ساده و قدرتمند در زمینه مشاهده و مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز است. Autorun Organizer به شما این امکان را می دهد که به طور دقیق مشاهده کنید چه نرم افزارهایی همزمان با استارت آپ ویندوز به طور خودکار اجرا می شوند ، همچنین امکان مدیریت کامل و همه جانبه اپلیکیشن های استارت آپ نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. بسیاری از کاربران از اینکه به محض لود شدن ویندوز ، شاهد اجرای خودکار بسیاری از نرم افزارها باشند گله مند هستند. برخی نرم افزارها پس از نصب ، به طور خودکار در پس زمینه اجرا می شوند و پس از هر بار بوت شدن ویندوز ، بخشی از فضای رم شما را اشغال می کنند ، بدین ترتیب سرعت انجام گرفتن عملیات مختلف و بازدهی کلی سیستم عامل شما کاهش خواهد یافت.

 


برچسب ها : ,
دانلود کامپیوتر برای کودکان !

دانلود Easybits Magic Desktop 9.1.0.115 - کامپیوتر برای کودکان !

دانلود Easybits Magic Desktop

| کامپیوتر برای کودکان ! |

 

Easybits Magic Desktop 9.1.0.115 نام نرم افزاری ست که می توانید محیطی امن و برنامه ریزی شده را در کامپیوتر ، برای استفاده کودکان فراهم کند. از این پس می توانید ذهن در حال رشد و کنجکاو کودکانتان را به همراه یادگیری مهارت های کامپیوتری گسترش دهید. این نرم افزار محیط ویندوز را برای کودکان کاربرپسند می کند ، به گونه ای که بتوانند با دستان کوچک خود تجربه ای لذت بخش را در اینترفیس ویندوز تجربه کنند. به کمک این نرم افزار کودک شما می تواند کار با اینترنت را نیز یاد بگیرید ؛ شما می توانید لیستی از مجموعه وب سایت های تأیید شده را برای این نرم افزار تعریف کنید تا کودک شما تنها قادر باشد در فضایی امن و کنترل شده به گشت و گذار در فضای وب مشغول باشد. این نرم افزار با تمرکز بر شعار ” تکنولوژی دوست جدید شما ! ” ، قصد دارد شیوه استفاده صحیح از دستگاه های کامپیوتری را به فرزندان شما آموزش دهد ، تمامی فعالیت های کودک شما در محیط کامپیوتر قابل کنترل و زمان بندی دقیق است.

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تایمر حرفه ای

دانلود Multi-Timer Ultimate 5.00 - نرم افزار تایمر حرفه ای

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

دانلود Multi-Timer Ultimate

| نرم افزار تایمر حرفه ای |

 

Multi-Timer Ultimate 5.00 نام یک نرم افزار تایمر بسیار قدرتمند و پیشرفته برای سیستم عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار شما می توانید مجموعه ای از چند تایمر را به صورت کاملا جداگانه از هم راه اندازی کرده و هریک از آنان را مطابق میل خود پیکربندی کنید. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید تایمر مورد نظرتان را مطابق شمارش اعداد و یا معکوس آن راه اندازی کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید یک صدا را در حین آغاز ، پایان و یا هشدارهای تایمر تنظیم کنید ف می توانید انواع صداهای مورد نظرتان با فرمت های MP3, MIDI, WAV و WMA و… را به محیط نرم افزار وارد کرده و برای اهداف خود تنظیم کنید.

 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود کیبورد مجازی حرفه ای برای ویندوز

دانلود Hot Virtual Keyboard 8.4.0.0 - کیبورد مجازی برای ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95   https://telegram.me/downloadha95

 

 

 کیبورد مجازی برای ویندوز

 

Hot Virtual Keyboard 8.4.0.0 صفحه کلید جالب و متنوعی است که با عرضه شدن آن ، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. کار با  این کیبورد بسیار راحت است و موقع استفاده کردن از نرم افزار به هیچ وجه احساس خستگی نمیکنید. همچنین میتوانید ظاهر این نرم افزار را طبق سلیقه ی خود انتخاب کنید .
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود نرم افزار شخصی سازی کیبوردهای مالتی مدیا

دانلود MKey 1.3.2 Final - نرم افزار شخصی سازی کیبوردهای مالتی مدیا

دانلودها95        https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود MKey

| نرم افزار شخصی سازی کیبوردهای مالتی مدیا |

 

MKey 1.3.2 Final نام نرم افزاری جدید و کم حجم جهت شخصی سازی عملکرد انواع کلیدها در کیبوردهای مالتی مدیا است. امروزه استفاده از کیبوردهای مالتی مدیا در سیستم های کامپیوتری بسیار مرسوم است ، کاربران همواره کیبوردهایی را انتخاب می کنند که دارای کلیدهای شرتکات برای عملکردهای مختلف نظیر باز کردن My Computer ، ورود به Control Panel ، کنترل کننده موسیقی و… باشد ، اما در بسیاری از مواقع این کلیدها در محیط ویندوز کار نمی کنند ! ممکن است زمانی که برای اولین بار متوجه عدم عملکرد آنان شوید ، از این موضوع ناراحت و یا متعجب گردید ، اما نکته ای که وجود دارد این است که تمامی این کلید ها توسط نرم افزار MKey قابل شخصی سازی و تنظیم هستند !


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار فوکوس اشاره گر موس

دانلود PointerFocus 1.7 - نرم افزار فوکوس اشاره گر موس

دانلودها95           https://telegram.me/downloadha95

دانلود PointerFocus

| نرم افزار فوکوس اشاره گر موس |

 

PointerFocus 1.7 نام نرم افزاری ساده و مناسب برای مدرسین دروس کامپیوتر ، کارگاه های عملی و… جهت فوکوس اشاره گر موس است. PointerFocus یک ابزار کوچک ، مفید و قابل اطمینان برای ارائه های چند رسانه ای ، معلمان و مربیان است که می خواهند در حین آموزش و ارائه ، اشاره گر ماوس خود را برای دیده شدن بهتر برجسته سازی کنند. در واقع توسط این نرم افزار ساده و کم حجم ، می توانید تمرکز مخاطبین را بر آموزش و یا ارائه چند رسانه ای خود جلب کنید ؛ بدین ترتیب سخنرانی و یا تدریس مباحث آموزشی بسیار قابل فهم تر خواهد شد.
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود نمایش مشخصات فایل های اجرایی

دانلود MiTeC EXE Explorer 1.4.7.0 - نمایش مشخصات فایل های اجرایی

دانلودها95           https://telegram.me/downloadha95

دانلود MiTeC EXE Explorer

| نرم افزار نمایش مشخصات فایل های اجرایی |

 

MiTeC EXE Explorer 1.4.7.0 نام نرم افزاری ساده و کاربردی جهت خواندن و به نمایش گذاشتن مشخصات و ساختار فایل های اجرایی است. این نرم افزار با فناوری های PE32 ، PE32+ – 64Bit ، NE Windows 3.x ، VxD Windows 9x Virtual Device Driver سازگاری کامل دارد و می تواند مشخصات دقیق اینگونه فایل ها را به نمایش بگذارد. علاوه بر این ها فرمت های اجرایی تحت دات نت نیز به طور کامل پشتیبانی می شوند. این نرم افزار کلاس ها ، فرم ها و ساختار آن دسته از فایل ها که توسط کامپایلر Borland کامپایل شده باشند را نیز در فهرست خود درج می کند.


برچسب ها : ,
دانلود نمایش سریال نرم افزارها

دانلود Nuclear Coffee Recover Keys 9.0.3.168 x86/x64 + Portable - نمایش سریال نرم افزارها

دانلودها95     https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Nuclear Coffee Recover Keys

| برنامه نمایش سریال نرم افزارها |

 

Nuclear Coffee Recover Keys 9.0.3.168 + Portable نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی نمایش سریال نرم افزارها برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که شماره سریال نرم افزارهای برایتان اهمیت دارد, به هیچ وجه نرم افزار عالی Nuclear Coffee Recover Keys را از دست ندهید. شما به وسیله ی این نرم افزار میتوانید به راحتی شماره سریال های نرم افزارهای مختلف نصب شده بر روی سیستمتان را پیدا کنید و آن را ذخیره کنید و در هرجا که لازم داشتید از آن ها استفاده کنید.


برچسب ها : ,
دانلود نمایش پسوردهای ستاره ای در ویندوز

دانلود See Password 2.05 - نمایش پسوردهای ستاره ای در ویندوز

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

دانلود See Password

| نرم افزار نمایش پسوردهای ستاره ای در ویندوز |

 

See Password 2.05 نام نرم افزار ساده و کم حجم جهت نمایش دادن پسوردهای ستاره ای و مخفی در سیستم عامل ویندوز است. الگوریتم ستاره دار کردن پسوردهای ورودی به نرم افزارهایی شبیه یاهو مسنجر و یا صفحات ورود وب سایت ها ، به دلیل جلوگیری از لو رفتن رمزها توسط اشخاص ثالث است. گاه این مشکل برای خود شما پیش می آید که پسورد وارد شده تان را در نرم افزاری شبیه یاهو مسنجر فراموش کرده و اکنون نمی دانید چه پسوردی در گذشته وارد کرده اید.

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار جایگزین خط فرمان ویندوز

دانلود PromptPal 2.1.1.0 - نرم افزار جایگزین خط فرمان ویندوز

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود PromptPal 2.1.1.0 - نرم افزار جایگزین خط فرمان ویندوز

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

دانلود PromptPal

| نرم افزار جایگزین خط فرمان ویندوز |

 

PromptPal 2.1.1.0 نام جایگزینی قدرتمند برای نرم افزار Command Prompt و کنسول های PowerShell در ویندوز است. این نرم افزار ابزار قدرتمند CMD ویندوز را که رابط کاربری مناسبی ندارد و کاربر با آن احساس راحتی نمی کند را به یک ابزار در محیطی دوستانه تبدیل می کند که قابلیت هایی بیشتر را در اختیار کاربر قرار می دهد ، ضمن اینکه تمامی دستورات نیز بر مبنای ساختارهای دستوری Microsoft Command Prompt انجام می گیرد. PromptPal یک جایگزین بسیار حرفه ای برای CMD ویندوز با قابلیت های وسیع در زمینه شخصی سازی و قابلیت تشخیص خودکار دستورات ، کامل کردن خودکار دستورات ، راهنمای سینتکس و یک رابط کاربری با پشتیبانی از تب است.
 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 35