خدایاتوچقدرمهربانی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
خدایاتوچقدرمهربانی
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (4297)

خدایا تو چقدر مهربانی به من قدرت بینایی دادی تا رنگها را ازهم تشخیص دهم سفید،سیاه،قرمز،زرد.... وهزاران رنگ دیگررنگها هم برای خود عالمی دارندبعضی رنگها آرامش بخشند وبعضی امید بخشندبعضی رنگها شورونشاط به ما می دهند بعضی رنگها نشانه عشق ومحبتند اما دردنیا رنگی هست که همه اینها را یک جا به ما هدیه می دهد آرامش،امید،شورونشاط،عشق ومحبت وآن رنگ خداست که زیباترین رنگهاست.

خدایا دلم می خواهد زندگیم وهمه وجودم رنگ وبوی تورا داشته باشد دلم می خواهد رفتار وکردارم آنقدر رنگ تورا بگیرند که هرکس مرا میبیند به یاد تو بیفتد حرف زدنم،نگاه کردنم،راه رفتنم،خوردن وخوابیدنم باید رنگ وبوی تورا داشته باشد مگر تو همین را نمی خواهی ؟اما افسوس که گاه فراموش می کنیم که از میان این همه رنگ رنگ توراانتخاب کنیم بعضی اوقات آنقدر رنگهای این دنیا جاذبه پیدا می کنند که رنگ زیبای تورا گم می کنم خدایا کمک کن تا زرق وبرق دنیا مرا نفریبد کمک کن که روز به روز به تونزدیکتر شوم کمکم کن هر صبح که از خواب بیدار می شوم باذکر ویاد تو روزم را آغاز کنم خدایا قلبم را از تیرگیها ی گناه پاک کن ورنگ خودت را به آن بزن رنگ تقوا،رنگ ایمان،رنگ صبرو...چقدر این رنگها زیبا هستند خدایا مرا همرنگ خوبانت کن همرنگ اولیایت همرنگ بهشتیان خدایا مرا با خودت یکرنگ کن .




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: